Konkurentide analüüs ja turunduse strateegiline juhtimine
Mis seosed on konkurentide analüüsil ja turunduse strateegilisel juhtimisel
Selle postituse lugemiseks kulub 3 minutit.
- Kuidas konkurentide analüüs annab sisendid turunduse strateegiliseks juhtimiseks
- Mis sammud tuleb läbi teha turunduse strateegilise juhtimise sisendi saamiseks
- Missuguseid konkurentsieeliseid loob põhjalik konkurentide analüüs
“Esiteks: cash is king. Teiseks: suhtle inimestega. Kolmandaks: mata oma konkurent” – Jack Welch, General Electric
Konkurentide analüüsimine on ettevõttele ärikriitiline faktor jätkusuuliku edukuse tagamiseks. Just konkurentide andmetest tulenevalt on sul võimalik selgeks teha võimalused, mida oma turunduses ära kasutada.
Esimese asjana tuleb sul endale selgeks teha, kes on sinu konkurendid. See toob endaga paljudel juhtudel kaasa ootamatuid üllatusi. Sul on konkurente, kellest sa pole kuulnudki. Konkurentide lähemal uurimisel selguvad seosed, kuidas konkurent ennast turundab, mis on konkurendi maine veebis ning kui palju ja mis kanalitest kaasab konkurent kasutajaid oma digitaalsesse ökosüsteemi.
Kuidas teada saada, kes on sinu konkurent veebis
Et teada saada, kes on sinu konkurent veebis pead alustama oma äri valdkonnaga seotud otsingutest. Kui sa ei tea, kuidas seda teha, siis küsi meie käest.
Kui oled otsingute mahu ja iseloomu endale selgeks teinud, siis tuleb sul teha valik otsingutest mida pead ärikriitiliseks ning analüüsida, missugused veebilehed kasutajate liikluse endale saavad. Kui palju saab veebileht kasutajaid olenevalt positsioonist otsitulemustes, loe meie artiklist “SERP monitooring – mis positsioonil on konkurent otsitulemustes”
Kuidas saada konkurendi turundusinfo automaatselt oma e-mailiile
See on lihtne. Seadistage endale automaatsed märguanded, mis on seotud teid huvitava valdkonnaga või konkurendi kaubamärgiga (teenusega,toote nimetusega jne.) Google’il on olemas suurepärane tasuta tööriist Google Alerts, mis võimaldab teil tellida endale teavituse juhul, kui veebis on avaldatud teid huvitavat sisu. Veebis sadu tasulisi teenuseid, mis toovad info teieni selle ilmumisel – näiteks Mention töötab väga hästi meie kogemuse põhjal.
Kuidas konkurendi mineviku info sind aitab
Konkurendi digitaalne jalajälg on sulle suureks abiks oma turunduse strateegilisel planeerimisel. See aitab tuvastada musterid ja loogikaid, millel põhinevad sinu konkurendi turundustegevused.
Näiteks konkurendi veebilehe mineviku positsioonid otsitulemustes ning nende positsioonide muutused ajas annavad sulle signaali, kui süsteemselt ning järjekindlalt on konkurent tegelenud oma veebilehe arendamisega.
Väga kasulik teadmine on ka konkurentide reklaamitegevusest ülevaate omamine. Näiteks kui palju nad kulutavad reklaamile veebis ning missuguseid sõnumeid konkurent sihtgrupile edastab.
Need on head küsimused ja veelgi parem, kui leiad nendele vastused. Näiteks AdWords on muutumas üha laiemalt kasutatavaks reklaami võimaluseks ning kanali võimalikult tulusaks ära kasutamiseks on sul mõistlik pilk peale visata ka konkurentide AdWordsi tegemistele.
Kindlasti tahad sa oma konkurentide kohta rohkem teada saada. Meie saame anda sulle 360° ülevaate mistahes konkurendist maailmas.
Kasulikud lingid:
Spy on Your Competitor’s Ad Strategies
How do you keep an eye on your competitive set and ensure your advertising strategy stays effective in a constantly changing landscape?
Unfold the History Behind the Ranking
SOOVIN PAKKUMIST UUE VEEBILEHE LOOMISEKS VÕI OLEMASOLEVA VEEBI RE-POSITSIONEERIMISEKS
Kontakt
Marketing Intelligence OÜ
Reg: 16947960
Juhtiv partner Meelis Mak
Tel: +372 50 19 349
© Marketing Intelligence OÜ
Privaatsus | www.markintel.ee | www.seo-coaching.net | www.seoagentuur.ee | www.seokoolitus.ee