Vaata oma konkurendi veebianalüütika andmeid. Kõikjal maailmas.

 

konkurentide analüüs markintel

 

Anname sulle detailsed andmed selle kohta, mida kasutajad sinu konkurendi veebis teevad, kui suur on konkurendi veebikülastuste arv ning missugune on külastuste iseloom.

Räägime sageli sellest, kui oluline on keskenduda oma tegemistele ja mitte lasta ennast segada teiste tegemistest. Meie arvame, et sõbralik luuramine oma konkurentide järgi saab sinu ärile ainult kasu tuua – eriti selles osas, mis puudutab konkurentdi veebilehti.

Konkurentide veebilehtedelt võid saada uusi ideid, mida oma turunduses järgi proovida või mida kindlasti vältida. Meie käest saad usaldusväärsed andmed oma konkurendi veebiliikluse kohta ning sisendi tegevustesse, mis aitavad sul kasutaja konkurendi veebi külastamise asmele enda veebilehele tuua.

 

Alustama peaksid sa sellest, et tee omale selgeks miks sa tahad konkurenti uurida – kas lihtsalt uudishimust (mis on ka täitsa okei põhjus) või on sul turunduses konkreetne piirang või valukoht, mida soovid lahendada.

 

5 põhjust konkurendi analüüsimiseks

 

Konkurendi analüüsimiseks ei ole vaja üldjuhul mingit eraldi põhjust – kui sa ei tea, mida konkurent teeb, siis oled konkurentsist väljas nii või naa. Küll aga tuleks defineerida, mida sa soovid konkurentidelt saadud teabega saavutada.

 

Siin on sulle meie eelistused:

*  Enda veebilehe kasutajate arvu suurendamine
*  Konkurentidest eristumine
*  Oma veebilehe asukoha parandamine otsitulemustes
*  Konkurentide reklaamiloogikast arusaamine
*  Mainimiste jälgimine ja sotsiaalmeedia strateegia kujundamine

 

Veebis on palju erinevaid digitaalseid tööriistu oma konkurentide tegevuse analüüsimiseks. Mida täpsemalt sa soovid oma konkurenti kaardistada ning süsteemselt jälgida, seda keerulisemaks lähevad tööriistad, suureneb konkurentide analüüsile suunatud ajakulu ning loomulikult kasvab ka eelarve.

Kui sa oled selline iseõppija ning sul on aega ennast mahukast konkurentide turunduse info analüüsi valdkonnast läbi närida, siis siin on sulle mõned kasulikud keskkonnad, mida sa kindlasti tahad külastada:

 

 

*  Neil Pateil kirjutab oma blogis hea kokkuvõtte  “The 17 Best Tools For Spying On Your Competition”
*  WebistePlanet jagab 2021 omapoolseid soovitusi postituses “5Free Tools To Spy On Your Competition”
*  Survicate on pakkud kokku väga asjalikud nõuanded ja viited konkurentide analüüsimiseks oma artiklis “How To Spy On The Competition: 10 Simple Techniques for 2021”

 

 

Mis andmeid sa meilt konkurendi kohta saad

 

Meie kasutame oma töös maailma parimaid keskkondi veebide ning kasutajate käitumise analüüsiks. Siin on väike sneak-peak andmetest, mida me saame sulle konkurendi veebilehe kohta pakkuda. 

Oleme siin näiteks kasutanud Eesti Rahvusringhäälingu portaali err.ee andmestikku, kuid pakume sulle mistahes avaliku veebi kasutajate käitumise analüüsi. Kogu maailmas.

konkurentide analüüs veebilehe kasutajad markintel
konkurentide analüüs veebilehe kasutajad markintel
konkurentide analüüs veebilehe kasutajad markintel
konkurentide analyys veebi kasutajad
konkurentide analyys veebi kasutajad
konkurentide analyys veebi kasutajad

 

Kui sina tahad olla oma konkurentidest edukam, siis:

Ära raiska oma aega  – saad meilt kvaliteetse ülevaade konkurendist. Otsekohe.

Alusta kohe oma konkurendi monitoorimisega –  anname sulle detailsed andmed selle kohta, mida kasutajad sinu konkurendi veebis teevad, kui suur on konkurendi veebikülastuste arv ning missugune on külastuste iseloom.

Tee äriliselt kasulikke turundusotsuseid – saa teada, kui effektiivne on olnud sinu ettevõtte turndus ning mille osas konkurent sinust parem on.

 

 

 P.s. – kas teadisid, et Ubersuggest’i ja SimilarWeb’i platvormide pakutavatele konkurendi analüüsi andmetele saad meie kaudu ligipääsu 50% odavamalt, kui ise registreerudes?

 

Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks

Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke  soovitusi,  kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.

Tellides nõustud veebi  kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused

Koos meiega on sinu äri jätkusuutlikult edukas.
© Marketing Intelligence Data

www.markintel.ee

#  Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?

# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?

# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?

 

Tellin tasuta e-raamatu

Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks

Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke  soovitusi,  kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.

Tellides nõustud veebi  kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused

#  Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?

# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?

# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?

 

Tellin tasuta e-raamatu

With us you are sustainably successful
© Marketing Intelligence Data

marketing intelligence data logo