
Meie teenused
Meie käest saad kasulikud andmed oma konkurendi
digitaalse turunduse mõistmiseks.
Anname sulle kvaliteetsed sisendandmed
edukaks äritegevuse arendamiseks. Loome sulle veebilehe, mis on äriliselt edukas.
Kõikjal maailmas.
Mida kasutaja konkurendi veebis teeb
Saad ülevaate mistahes sind huvitavast veebilehe kasutajate andmetest.
Mis on konkurendi tugevused veebis
Koostame konkurendi kohta põhjaliku digitaalse ökosüsteemi ülevaate.
Kasutajate otsikäitumise analüüs
Näitame sulle, mida inimesed veebist otsivad. Olenemata keelest ja asukohast.
SERP monitooring
Anname ülevaate, missugused märksõnad toovad kasutaja sinu konkurendi veebilehele.
Vaata oma konkurendi veebianalüütika andmeid. Kõikjal maailmas.
Vaata oma konkurendi veebianalüütika andmeid. Kõikjal maailmas. Anname sulle detailsed andmed selle kohta, mida kasutajad sinu konkurendi veebis teevad, kui suur on konkurendi veebikülastuste arv ning missugune on külastuste iseloom.Räägime sageli...
Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks
Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke soovitusi, kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.
Tellides nõustud veebi kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused
Koos meiega on sinu äri jätkusuutlikult edukas.
© Marketing Intelligence Data
# Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?
# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?
# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?
Tellin tasuta e-raamatu
Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks
Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke soovitusi, kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.
Tellides nõustud veebi kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused
# Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?
# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?
# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?