Konkurentide
analüüs ja veebide
arendusteenused

Anname sulle ligipääsu konkurentide turundusandmetele ja loome äriliselt edukaid veebilehti.
Saad meilt väärtusliku sisendi selle kohta kui palju, mis kanalitest ning mis hinnaga sinu konkurent endale veebist kliente kaasa ja kuidas panna ome veebileht paremini müüma.
Loe lisaks, kuidas konkurendist parem olla
Konkurentide
turunduse info
Saad meilt väärtusliku sisendi selle kohta kui palju, mis kanalitest ning mis hinnaga sinu konkurent endale veebist kliente kaasab.
Loe lisaks, kuidas konkurendist parem olla
Mida Me Teeme
Anname sinu ettevõtte jätkusuutliku edukuse käsutusse väga detailsed andmed selle kohta, kuidas konkurent ennast turundab ning mida kasutajad konkurendi veebis teevad.
Kasutame andmekaeveks ja analüüsiks ultra-kaasaegseid AI lahendusi ning meie meeskonna globaalne turukogemus aitab sinul andmetest vajaliku arusaadaval moel kätte saada.
Väärtus
Konkurentide turunduse analüüs annab sulle oma turunduse strateegiliseks planeerimiseks vajaliku sisendi.
Numbrid ei valeta ning kvaliteetsed sisendandmed võimaldavad sul täpselt ja tulemuslikult seada oma turunduse fookust ning mõõta konkurentide turunduse effektiivsust.
Kasu
Koostöö meiega suurendab sinu turundustegevuste tulemuslikkust ning vähendab määramatust ettevõtte jätkusuutlikkuse tagamisel.
Meie käest saad unikaalset abi oma konkurentide tegevuse mõistmisel ning adekvaatse hinnangu oma senise turundustegevuse tulemuslikkusele.
Ole konkurentidest edukam
Ole
konkurentidest
edukam
Ära raiska oma aega
Kvaliteetne ülevaade sinu konkurendist. Otsekohe.
Väärtuslik info jätkusuutlikuks edukuseks
Anname sulle detailsed andmed selle kohta, mida kasutajad sinu konkurendi veebis teevad, kui suur on konkurendi veebikülastuste arv ning missugune on külastuste iseloom
Tee äriliselt kasulikke turundusotsuseid
Saad teada, kui effektiivne on olnud sinu ettevõtte turndus ning mille osas konkurent sinus parem on
Seotud küsimused
Seotud
küsimused
Mis on mainimiste analüüs?
“Mainimine” on sündmus, kus veebis ilmub mõne valdkonnaga seotud sisu. Mainimine toimub vältimatult iga kord, kui mingit märksõna, hashtagi või kaubamärki veebis kasutatakse. Ettevõtte positiivsete mainimiste arv toob kaasa suurema nähtavuse ning seeläbi otsese mõju müügitulemustele.
Kuidas ma näen oma konkurendi veebianalüütika andmeid?
Alusta kohe oma konkurendi monitoorimisega – anname sulle detailsed andmed selle kohta, mida kasutajad sinu konkurendi veebis teevad, kui suur on konkurendi veebikülastuste arv ning missugune on külastuste iseloom.
Mis on SERP monitooring?
SERP (ingl.k. Search Engine Results Pages) on veebi sisu nimekiri, mida otsimootorid kuvavad vastuseks kasutaja tehtud päringule. Päringute tulemused järjestatakse asjakohasuse järgi, mille väärtust hindab AI (algoritmil põhinev tehisintellekt).
Kuidas tuvastada oma konkurendid veebis?
Selleks peame selgeks tegema, mida kasutajad veebist otsivad ning missugused veebilehed kasutajate külastused endale saavad.
Üks levinud viga, mida turundajad ning ettevõtjad teevad on seotud uskumusega, et tarbija mõtleb ettevõtjaga sarnaselt. Ei mõtle – kohe üldse ei mõtle. Et muuta tarbija peas olevad seosed endale kasulikuks vastavalt ärivajadusele on hindamatuks abiliseks otsingute analüüs.
Kuidas saab konkurent oma veebilehele külastajaid?
Selleks, et luua konkurendist parem turundusmeetmestik, on esmajärjekorras vaja paika saada turundustegevuste fookus. Konkurentide analüüs aitab sul suunata oma tegevused teadlikult valdkondadesse, mis loovad jätkusuutlikku edu.
Miks osad ettevõtted hääbuvad kriisis ja miks osad ettevõttevad kasvavad kiiresti kriisi tingimustes?
Sellele küsimusele vastust otsides viis maailma juhtiv uuringuteenuse pakkuja SurveyMonkey läbi uurimuse tuhandete ettevõtjate seas.
Saadud tulemustest on selgelt näha kaks olulist asjaolu, mis tagavad ettevõtjatele jätkusuutlikkuse – nendeks on uudishimu ja agiilsus (agiilsus on viis ebakindlas ja muutuvas keskkonnas toimetulekuks ning selles edu saavutamiseks)
Mis kasu sina saad
Õpid oma konkurendi vigadest
Konkurendi vigadest õppimine hoiab kokku aega ning raha. Teeme selgeks, kus on sinu konkurent eksinud ja kuidas sina saad oma turunduses vigu vältida.
Leiad võimalusi oma äri kasvatamiseks
Näitame sulle andmepõhiselt, mis on sinu konkurendil jäänud märkamata ning mida teha selleks, et võtta sinu äri edendamiseks kasutusele uusi võimalusi.
Konkurentidest eristuv turundusloogika
Kui turundad sarnaselt oma konkurendile, siis saad samasuguse tulemuse, kui konkurent. Sinu eesmärk on olla konkurendist parem läbi eristumise.
Kõik vajalik turul domineerimiseks
Teeme sulle detailse ülevaate, mis on sinu võimalused oma turuvaldkonnas kasvada ning kui palju sul on võimalik kasvada.
Võrdle oma turundust konkurendiga
Võrdleme sinu turunduse effektiivsust konkurentidega. Saad teada, kui tõhus on sinu turundus ja kui hea on sinu turundustiim.
Konkurendi turunduse info kiirelt kätte
Toome konkurendi turundusinfo sinuni vaid kolme tööpäevaga. Meie käest saad ka regulaarsed uuendused oma konkurentide turunduse osas.
Huvitav lugemine
Vaata oma konkurendi veebianalüütika andmeid. Kõikjal maailmas.
Vaata oma konkurendi veebianalüütika andmeid. Kõikjal maailmas. Anname sulle detailsed andmed selle kohta, mida kasutajad sinu konkurendi veebis teevad, kui suur on konkurendi veebikülastuste arv ning missugune on külastuste iseloom.Räägime sageli...
Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks
Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke soovitusi, kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.
Tellides nõustud veebi kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused
Koos meiega on sinu äri jätkusuutlikult edukas.
© Marketing Intelligence Data
# Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?
# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?
# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?
Tellin tasuta e-raamatu
Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks
Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke soovitusi, kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.
Tellides nõustud veebi kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused
# Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?
# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?
# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?